Longview trading system wiki


BLOOMBERG FIXED INCOME TRADING LINKS TO LONGVIEW TRADING .- Seamless Order Processing och Execution via FIX Protocol. New York, 1 september - Bloomberg, den ledande globala leverantören av data, nyheter och analytics, tillkännagav idag att dess Fixed Income Electronic Trading FIET nu är länkad direkt till Linedata Services globala system för hantering av flera tillgångar, LongView Trading Den direkta länken ger gemensamma kunder ett smidigt handelsflöde mellan de två systemen. Genom LongView Trading har kunderna en enda sömlös tillgång till Bloombergs avancerade data, nyheter och analys - och handelsmöjligheter Med hjälp av en drag och släpp-funktion inom LongView Trading skickas kundhandel till och visas på Bloomberg Execution Management System-skärmen EMS på Bloomberg Professional r-tjänsten där användarna kan komma åt Bloombergs robusta data för att avgöra vilken återförsäljare som Handla med När handeln slutförts återföljs handelsinformationen automatiskt till användarens LongView Trading system, vilket förbättrar handelsprocessen genom att minimera fel och öka effektiviteten. Ron Levi of Bloomberg förklarar: Direktlänk från LongView Trading till Bloomberg FIET gör det möjligt för dagens ledande finansinstitut att hantera sina portföljer, fatta handelsbeslut, spela in transaktioner och utföra riskanalys från en enda punkt Detta ger ett annat verktyg för att hjälpa köpande sidahandlare att hantera sina ränteportföljer från ett enda gränssnitt, den allomfattande Bloomberg Professional-tjänsten. Gregg Drumma, chef för STP Development hos Linedata Services, Inc kommenterade, The länk till Bloomberg ger kunderna LongView Trading möjlighet att reagera snabbt på marknadsförhållandena, vilket resulterar i förbättrad effektivitet och ökad prestanda. Detta ger oss ett steg närmare att göra ett effektivt, sömlöst genomförande och förbättrad portföljförvaltning en fullständig verklighet för våra kunder. Ingen har kommenterade det här ännu Var först. Du måste logga in för att kunna kommentera. Inte en mig mber yet. No problem Logga in eller registrera dig för att få vårt gratis dagliga nyhetsbrev. Som registrerad medlem kommer du också att kunna besöka andra företags sidor Sök i guiden för produkter, evenemang, nyheter, nyckelord mm Ansök om jobb Post RFI RFPs Kommentera pressmeddelanden. Trade Order Management. Den så kallade time plus zero-miljön, där handel och bosättning sker i realtid, har skapat information överbelastning hos många köpesidan företag. Du kan kämpa för att hantera en ökad volym handel och information, kämpar information överbelastning allt från spridda marknader till mäklare kommission ledning, till anslutning Du behöver en enda leverantör, enkelskärm, skalbar lösning som ger insikt i realtid över din organisation. Funktionell intelligens via Linedata Longview. By Integrera klara arbetsflöden, intuitiv exekveringshantering och realtidsdata för marknadsdata, har vi tagit ledningen genom att ge dig en fungerande intelligens via Linedata Longview. Linedata Lo ngview är det prisbelönta orderhanteringssystemet som ger genomsynlighet och insikt i realtid, vilket hjälper dig att snabbt se, förstå och svara på möjligheter. Linedata Longview erbjuder ett högkonfigurerbart och omfattande globalt handelssystem för att stödja behoven hos portföljförvaltare, handlare och övervakare . Över 100 kunder, inklusive tio av de 25 största globala tillgångsförvaltarna, är beroende av Linedata Longview för att hjälpa till att optimera portföljer, göra handelsbeslut och genomföra transaktioner. Genom att tillhandahålla seamless integration till hundratals handelsdestinationer globalt och stödja processen från portföljförvaltning till posthandel Linedata Longview förenklar och automatiserar hela handelsprocessen. Linedata Longview är en multi-valuta, multi-geografi och multi-asset class-lösning som hanterar swappar, säkerställda obligationer, återköpsavtal och bankskuld. Linedata Longview har också skalbarhet och Kapacitet för att hantera de högsta volymer som du kan kasta vid t han system. Key funktioner inkluderar. Multi-Valuta, Multi-Asset Class, Multi-Site Support.7-nivå Hierarki Portfolio Modeling. Reporting Modulepliance Monitoring. Highly Configurable Interface. Real-time data integration. Advanced Rebalancing. Rule-baserad orderdirigering. High-volym execution capabilities. Integrated Broker Fix Connectivity med Linedata LyNX. Fully deployed, ASP eller anläggningar förvaltning. Installation Linedata Longview effektiviserar handelsprocessen med avancerad elektronisk handelsfunktionalitet för alla tillgångstyper. Linedata Longview erbjuder inbäddade partneralgoritmer genom vårt Liquidity Partner Program och fullständig verksamhet och stöd till alla leverantörsplatser och plattformar DMA, ECNs, ATS, Dark Pools genom vår Linedata Lynx Service. Linedata LongView Leva ett innovativt, realtids användargränssnitt för inköpssidan näringsidkaren, som presenterar stor Mängder data på ett visuellt kraftfullt, mycket konfigurerbart och skalbart sätt, alla utformade för att främja den mest effektiva och effektivt arbetsflöde Linedata Longview Live innehåller en mängd nya visningar, varningar och funktionalitet, inklusive Trader Dashboard, en högnivåvy som används för att visa relevanta nyckelprestandindikatorer KPI s som gör det möjligt för användaren att snabbt borra ner i mer detaljerad information och ta action. Rule-baserad orderdirigering direkt från frontänden Bevisad kapacitet för hög volym för att möta marknadens krav. Framkant Pre - och Post-Trade-funktionalitet, inklusive integration av TCA och Post-Trade FIX-tilldelningar. Portfölj Ledning Linedata Longview levererar robust portföljhanteringsfunktionalitet för att maximera din tid och lönsamhet Se portföljer i realtid och generera order över alla typer av tillgångstyper. Övervakning Linedata Longview erbjuder robust övervakning i överensstämmelse med övervakning före handel och flexibla rapporteringsmöjligheter på alla marknader, regulatoriska organ och tillgångstyper. Linedata Liquidity Alliance Program. Linedata s Liquidity Alliance Programmet ger oslagbar tillgång till likviditetspooler över alla tillgångstyper Genom att samarbeta med topplösenställen runt om i världen levererar Linedata-lösningar flera handels - och likviditetsdestinationer till användarens skrivbord. Förutom att ansluta till någon FIX-aktiverad leverantör upprätthåller Linedata främsta relationer med Globala genomförandedestinationer för att underlätta direkt tillgång till marknader, handelsportaler, ECNs, ATS och algoritmiska handelsverktyg. Likviditetsalliansens programpartners. Algoritmiska handelsdestinationer. ABN-AMRO Barclays Cazenove Cheuvreux Citi Credit Suisse Deutsche Bank Exane BNP Paribas Goldman Sachs Instinet ITG Jeffries JP Morgan GES Macquarie Merrill Lynch Morgan Stanley Nomura International Piper Jaffray RBC Capital Markets Sanford Bernstein Selero Susquehanna International Group Thomas Weisel Partners UBS ULLINK Wells Fargo Wachovia Weeden. Alternativ Trading Systems Korsning EMS. AQUA Securities BIDS Trading Block Cross BNY Mäklare Goldman Sachs SIGMA X ITG Cha Nnel LeveL Liquidnet Millennium Neovest Pipeline REDIPlus. Pre Trade Analytics Posthandel Analytics Settlement. Ancerno Barclays ESP InfoExchange ITG Omgeo FIX CTM Susquehanna International Group. Fixed Income Portal. Bloomberg Tradebook MarketAxess Thomson Tradeweb. FXall FX Connect. Connectivity Partners. Linedata partners med industrin - ledande FIX-nätverksleverantörer och konsolidatorer för att tillhandahålla anslutningstjänster till våra kunder och mäklare Genom att samarbeta med en rad olika nätverk kan Lindata Lynx erbjuda fullständigt överflödig handelsinfrastruktur och tillgång till alla begärda handelsdestinationer. TNS ULLINK Savvis Royale Blue SunGard STN IRESS FTG. Download Linedata Longview for Asset Managers. Ladda ner Linedata Longview Fact Sheet. Solnedgång FINDER. Hitta den lösning eller tjänst du behöver. Få mer information. Nordamerika 44 0 20 7469 8600 Försäljning 44 0 20 7469 8666 Sydeuropa 33 0 1 73 43 70 20 Nordamerika 1 617 912 4700 Asien 852 35 83 7900.Institutional Investment News. I Really Trade. Larry Williams I Really TradeMODITY TRADING ÄR RISKIG DU BEHÖVER VETA RISKER LÄS VÅR DISCLAIMER. Om du vill lära dig att handla, förbättra din handel eller följa mig på marknaderna, är du på rätt ställe. Välkommen till min hemsida jag M Larry Williams och jag verkar verkligen till skillnad från de flesta utbildare. Många människor kämpar för att vara framgångsrika aktie-, handels - och handelsvaruhandlare jag är här för att dela med dig av mina 50 års erfarenhet. Mitt mål är att hjälpa dig att lösa problemen mellan dig och framgång. Jag tror inte att du kommer att hitta några andra utbildare med mer verklig handelserfarenhet Efter att ha varit en varuhandel och aktör i mer än 50 år har jag utvecklat mina personliga tillvägagångssätt på marknaderna som jag använder egna verktyg. Jag har varit en pedagog för bara om Så länge jag har varit en näringsidkare är min examen i journalistik från University of Oregon. Eftersom jag verkligen handlar, ibland hundratals terminskontrakt på en vecka, förstår jag vad du går igenom. Du vill lära dig att handla eller Kanske du w myr för att lära sig att förbättra din handel. Jag har varit där själv jag kan relatera till dig som en kort sikt näringsidkare, en långsiktig näringsidkare, en daghandlare, en Forex-handlare, en gungare, etc. - Jag har handlat dem alla. Om du är som jag brukade vara eller om du är ny på handel med futures vet jag vad du vill. Du vill ha handelsindikatorer och handelssystem som har testats. Jag använder handelsindikatorer och handelsmetoder som är lätta att följa för aktier, terminer och Forex. Om du vill lära dig hur du handlar med futures och råvaror, behöver du en ny terminsmarknadsföringskurs för att fortsätta din handelsutbildning eller behöver en börsinvesteringskurs, då min handelsskola - Larry Williams University är för dig I min online Termins - och råvarukurser och studiekurs för investeringar i hemstudier, lär jag dig exakt hur jag handlar terminsprodukter och investerar i lager. Du är välkommen att bläddra och se vad som är här Kick däcken, slam dörrarna, ha lite roligt. Jag hoppas du kan dra nytta av mitt bra och dåliga erfarenheter samt mina 50 års forskning Inte säker på att jag har sett allt Jag lär mig fortfarande en ny sak eller två Framför allt vet jag att detta är riskabelt De flesta av de så kallade heta skotten idag var inte ens födda när jag började jag m fortfarande här, handlar fortfarande marknaderna. Om du är ny i handelsvärlden. Först, låt mig välkomna dig till terminshandeln och tipsa min hatt på dig som dricker där de flesta människor är rädda för att gå. Världen av handelsterminer är en märklig Med många myter om omedelbar rikedom och förluster Det finns en hel del att lära. Utveckling och råvaror är inte som aktier Vi har inte aktier, vi har terminsavtal Vi kan styra 100 000 av en vara för så lite som 3000 utan intresse Avgifter på de 97 000 med hjälp av hävstångseffekt Men med hävstång kommer ytterligare risker Att kniven skär båda sätten Provisionerna är låga och råvarorna är riktiga De går upp och ner eftersom människor måste ha vete, majs, guld, råolja, etc. Det finns ingen aktiemarknad Enron Games spelade här. Google mitt namn Du hittar massor av människor som vill lära dig att handla futures och varor som jag eller hävdar att de handlar som mig Massor av människor med massor av fordringar. En snabb rundtur i nätet kommer att avslöja dig för många erbjudanden av omedelbar rikedom och lätta pengar jag Jag är den första som berättar att det bara inte är så, inte faller för hype Som något annat yrke eller företag tar det kunskap och skicklighet att göra det bra Jag kan lära dig hur man handlar Jag kan lära dig handelens färdigheter och tekniker du behöver jag inte bara ge dig handelsverktygslådan, jag ger dig också handelsverktygen, som mina elever kommer att berätta för dig. Jag tror att det finns tre steg för en person som är ny på terminer och råvaruhandel.1 Lär dig grunderna om hur Att handla, kan du berätta om en terminsmarknad är redo för ett stort steg Min kurs svarar på detta och visar dig min inställning till position Ingen dagshandel här kan du få jobb och gör fortfarande utgifterna kanske 30 minuter om dagen Det här är det som är mest Folk borde göra.2 Swing trading Ingen dag handel ännu Se till g et in och ut ur en handel på 3 till 5 dagar Men jag varnar dig, det här är inte där du börjar Du behöver veta och har handlat, grunderna först. 3 Kortvarig handel OK, du vill ha daghandel Detta är Det sista steget --- men jag kommer berätta för dig att det är det svåraste, det svåraste och det riskabeltaste sättet att handla. Det är drömmen om så många, till dagens handel, men det är vanligtvis en mardröm jag tror inte att du är Redo för daghandel tills du har handlat i minst ett år eller mer. När jag lär människor hur man handlar idag lägger jag ut sina egna hårda pengar så att du verkligen kan se hur det fungerar Jag har handlat 1 000 000 framför studenter Och gav dem tillbaka 20 av vinsten Dagshandel är inte för de flesta. Alla valutahandlingar som du har läst om att göra förmögenheter är tråkiga. Var snäll och försiktig Använd din sunt förnuft. Handelslager, terminer eller Forex är mycket riskabelt, var god läs De ansvarsfriskrivningar vi har skrivit över hela denna sida. Om du redan har börjat att handla terminer och råvaror. Om du ännu inte gör pengar, vad gör du? Gå tillbaka till grunderna Min insats är att du inte har lärt dig vad som rör marknader som du har tittat på diagram och indikatorer, men de sakerna Teknisk Analys av stor är mumbo-jumbo, vilken Varför du inte tjänar pengar Bara för att du har handlat framtid och varor betyder inte att du vet vad som verkligen händer. Kan jag hjälpa dig, jag tror säkert så jag misstänker att jag har utbildat fler handlare än någon annan i den här verksamheten. Hjälp dig själv till min sida, glöm inte att bläddra här Kolla in alla gratis saker Min avsikt har varit att skapa en webbplats med löpande värde samt vad de flesta har beskrivit som de bästa pedagogiska produkterna tillgängliga och till ett rimligt pris. Om du vill lära mig vad som gör marknaderna rörliga och hur man handlar, då är jag din kille.

Comments